MelikeBulut Melike_4949 Nurr29 KuzeyinAnnesi10 Bende bugün 29+2 haftalığım normalde 4 haftada bir gidiyordym bugün herşey yolunda dedi benim içinde bebek içinde ama iki hafta sonra gel dedi acaba sıkıntı mı var diye korktum soramadım da
KuzeyinAnnesi10 MelikeBulut bende 28 im ayda 1 gidiyorum hala bilemiyorum neye göre devlete gidiyorum ben özele farklı olabilir
Melike_4949 MelikeBulut yok canım banada 10 gün sonra ücretsiz kontrol oluyor ona gel diyor ama gitmiyorum ya
Nurr29 MelikeBulut yok kuzumm çok normal bende 29daydım 2 hafta sonra gel dedi artık randevuları sıklaştırıcaz sürekli geleceksin dedi
MelikeBulut Melike_4949 benimde 31. Haftya geliyor tansiyon ilacı kullanıyorum belki o yüzden şimdiden başlamıştır bilemedim
MelikeBulut Melike_4949 tabi aksatmam tansiyonumda şükür tek hapla düzenli aylardır inşallah artış olmaz 🙏🙏
MelikeBulut Nurr29 evet doktordan doktora değişiyomus hangi haftada sıklaştıgi iyi oldu o zaman ya ne kadsr kontrol altında o kadar iyi ☺️☺️
Elifklc51 Bende 34 e kadar ayda bir gidiyordum sonra sancılarım oldu acılma oldu 1 gün hastahane de kaldım doğumu durdurdular artık haftada bir gidiyorum
neanladinyurdagull MelikeBulut 33 de gittikten sonra 2 haftada bir gel dedi şuan 36 yız bundan sonra her hafta çağırır heralde
Hilalandlevent MelikeBulut 27 haftalik gebeyim bugün kontrolüm vardı doktor 1 Ay sonra gel dedi sonra daha sık görüşürüz yani son kez ayda 1 gitmiş olcam
Esmaa_Nur MelikeBulut 33 ten sonra 2 hafta da bire düştü benm kontroller doktordan doktora değişebilir tabi