Edakgndzzz Deletedmom_85 Allah razı olsun canım. Rabbim isteyen dileyen herkese aratmadan nasip etsin inşallah
ASE6154 Edakgndzzz adetiniz geciktimi, 5 tada 6la öğrenenler oluyor düşük olmasının sebebi yeni olmasıdır çünkü bir günde 2 katından fazla artmış bence iyi bir yükselme
Edakgndzzz ASE6154 adetime 4 gün var. 28 inde olmam gerek. Hayırlısı olsun inşallah vardır çok uğraştım inanın ki
ASE6154 Edakgndzzz bence var, çünkü iğnenin etkisi olsa zaten 5 in altına düşmüş beta bidaha neden yükselsin ki. Adet geecikmen olursa kan ver bidaha sürekli vermene gerek yok bence
Edakgndzzz Nesli46 doktor erken yapmışsın dedi aradım şimdi. İnşallah sonunda üzülmem yine. Artmış dedi olabilir öyle dedi. Demek ki iğnenin etkisi
Edakgndzzz ASE6154 adet günümü beklicem artık yapacak bişey kalmadı. Hevesimi kursağımda bıraktı doktor hiç olumlu konuşmadı. Hayırlısı olsun ne diyim
KuzeyinAnnesi10 Edakgndzzz 9 10 günde kayboluyor düşmüş olması lazımdı şimdiye canım 😘 yarın yine ver düşmez canım Allahın izniyle hayırlı olsun
ASE6154 Edakgndzzz kolay bir süreç olmadığı için heycanlandırmak istememiştir sonrasında üzülmeyin diye
Nikomm Sorun çıkması için çok yüksek çıkması lazım canım ben regli gecikmeden yaptırdım 564 çıktı ödüm koptu ama normal gebelik çıktı Allahı’ma binlerce şükür
serifeeyld Edakgndzzz ay benimde aynısı basıma geldi şu an kaset testte 2.cizgiyi görğnce kan verdim 3.8 çıktı çatlama iğnesinin 10. Günü olmus oluyo 2 gün sonra tekrar vereyim dedim sizin arttı mı gebelik var mı su an ☺️