Edakgndzzz Kızlar dün çatlatma iğnesinin 12. günüydü beta 4.25 çıktı negatif diye üzüldüm. Bugün meraktan yine kan verdim 11.40 çıktı. Bu şimdi iğnenin etkisi mi oluyor ? İğnenin etkisi olsa artık yavaş yavaş azalması gerekmiyor mu ?
Deletedmom_85 Edakgndzzz yükselme var büyük ihtimalle gebesiniz hayırlı olsun. İğne etkisi olsa beta ya düşerdi ya aynı kalırdı. Çünkü üstünden epey zaman geçmiş
Edakgndzzz Deletedmom_85 düşmesi lazımdı dimi iğne etkisi geçse. Ayy çok heyecan yaptım yarın yine mi kan versem ?
Deletedmom_85 Edakgndzzz 2 günde bir verin yarin değil sonra ki gün yani. Artış düzenli mi en iyi öyle anlarsınız. Evet ya azalirdi beta ya olduğu yerde kalırdı
Eses25 Bncede hamılesınız ama dort gun felan bekleyip oyle verin sureklı verince stres oluyor ınsaln dort gun sonunda binlere cıkar zaten
gul-lale1 Edakgndzzz Normalde iğne etkisi 14 günde biter. Bu gün de 13cü gün bence de hamilesiniz ama 2 gün daha bekleyin öyle kan verin. Zaten 2 günde bir beta baktırmanız gerek
KuzeyinAnnesi10 Edakgndzzz 9 10 günde kayboluyor düşmüş olması lazımdı şimdiye canım 😘 yarın yine ver düşmez canım Allahın izniyle hayırlı olsun
ASE6154 Edakgndzzz hayırlı olsun, 15 20 gün sonra kese görecek kadar büyümüş olur inşallah emin olmak için bi idrar testi de yapabilirsiniz doktora gitmek için erken çünkü
Edakgndzzz ASE6154 2 defa kaset test yaptım silik çıkınca kan verdim. Dün 4.25 çıktı doktoru aradım acele etmişsin adet gününü bekle dedi. Ben duramadım bugün de verdim 11.40 çıktı işte. Şimdi doktora söylesem kızar onu dinlemedim diye. İğne etkisi ya da kimyasaldır diye korkuyorum biraz açıkçası
Edakgndzzz gul-lale1 kimyasal da böyle düşük değer çıkıyormuş umarım öyle değildir. Bi kere geçirmiştim çünkü 33 çıkmıştı sonra düşmüştü
ASE6154 Edakgndzzz adetiniz geciktimi, 5 tada 6la öğrenenler oluyor düşük olmasının sebebi yeni olmasıdır çünkü bir günde 2 katından fazla artmış bence iyi bir yükselme
serifeeyld Edakgndzzz ay benimde aynısı basıma geldi şu an kaset testte 2.cizgiyi görğnce kan verdim 3.8 çıktı çatlama iğnesinin 10. Günü olmus oluyo 2 gün sonra tekrar vereyim dedim sizin arttı mı gebelik var mı su an ☺️