Simdi karar verdim asla devlette dogurmicam 20+6 dayim demin hastaneden geldim 5 dk oyle bos bos odada bekledim beyfendi oturup kalkmadı yerinden sonra gelhi sivisi iyi diyip arkasını dönüp gitti doktor usg kagidi verdi bembeyaz hic bisey gozukmuyor ilgilenmiyolar insan gibi davranmiyolar cok sinirliyim girmemle cikmam bir oldu ne bebeğimi gördüm ne hakkinda bisey soledi mal gibi insanlar bazıları 😤😤