Dilooo MelisaaZ çok sağolun bende dün hava çok kötüydü gidemedim Bursa’ya bu hafta gitmeye calısacagım dediğiniz yere de gitmeyi düşünüyorum inşallah bizde gönlümüze göre buluruz
Dilooo MuntTuti merhaba canım bebek odanın modelini atabilir misin acaba bebbelife diğer yerlere göre kalitesiz gibi duruyor karar veremedim Bursa’ya gidemedim de internetten sipariş verceegım ona göre kararsız kaldım
Dilooo Kızlar Bursa’ya gidemedim internetten sipariş verceegım hangi mağazadan aldınız mobilyaları nereyi önerirsiniz acaba resimleri burda paylaşır mısınız odanızın nasıl olduğunu görmek istiyorum da