Seda5892 Destina21 bacakların için bişey dediler mi sadece kadın Doğuma mı gittin canım . Rabbim sağlıklı şekilde kucağına almayı nasip etsin
Tugbagocuk Kizlar benimde bir kimyasal birde 10 haftalik kurtajim var yaptrmadim testleri suan 6 haftalik hamileyim tedirginim bende
Seda5892 Tugbagocuk inşallah bir sorun olmadan kucağına alırsın canım düşük sebebi ne diye bakmadı mı doktor
graphblues benim iki kaybından sonra pıhtılaşmam olduğunu öğrendim tekrar hamile kaldığımda iğne ve kan sulandırıcı hapı kullanıyorum şuan 17 haftalık oldum sol bacağım kasığım arasında ağrı var mangezyum eksiliği kaynaklandığını düşünüyorum mangezyum takviyesine başladım 2 gün oldu ama tam geçmedi bilmiyorum rabbim isteyenleri nasip etsin sağlıkla gelsin
Seda5892 graphblues rabbim sağlıklı şekilde kucağına almayı nasip etsin canım geçmiş olsun bende tüm bacakta var sıkıntı