Seda5892 Kızlar düşük yaptıktan sonra kan pıhtılaşması olduğunu öğrendim. Bacaklarımda acı hissi var hani bir yerinizi yakınca dokunduğunuz da acır ya bacaklarıma elimi sürdüğümde hep öyle acıyor internetten baktım pıhtılaşma kaynaklı oluyormus doktora haftaya gideceğim ama böyle durum yaşayan var mı
Yenianneyimmm Seda5892 benimde 3 düşüğüm oldu kan pıhtılaşması oluyormuş ondan ama bende senin dediğin gibi birşey olmadı canım herşey normal öyle olduğunu hiç anlamıyorum şahsen
Zeliha66 Seda5892 benim bi arkadasım 2 düsük yapmış en sin kan pıhtılaşması oldugunu öğrenmis tedaviyle 3.denemesinde yavrusunu kucagına aldı.
songul123 Seda5892 bende 2 düşük bi kürtaj yaşadım pihtilasmadan dolayı ama sendeki gibi olmamıştı belki bünyenle alakalı birşeydir rabbim sabrını versin çok zor ama güçlü ol olurmu rabbim taclandiriyor sabrını
Destina21 Seda5892 bende de öyle bir durum var pıhtılaşma iğnesi yapıyorum.. bacaklarımı bir yere vurmuşum gibi dokununca ağrıyor ondan olabilir mi 🙄
Seda5892 Yenianneyimmm bahsettiğim sıkıntı düşükten önce de vardı ama umursamadım pıhtılaşma olduğunu öğrenince baktım bende internetten
Muhammedamine Seda5892 benimde 3 kaybım var bu gebeliğimdede 36. Haftaya kadar iğne kullandım ama benim hiçbiryerim ağrımıyordu yani bunu anlayabileceğim hiçbir belirtim yoktu
Muhammedamine eoa 8 haftalık , 17 haftalık anensefalili bir gebeliğim vardı sonlandırmak zorunda kaldık , 6 haftalık
eoa Benimde ilk gebeligim kurtajla sonuclandi kalp atisini duyamafik 7.haftada 1 yil sonra tekrar hamile kaldim suan 16 haftaligim rabbim kimseye ayni aciyi yasatmasin
eoa Muhammedamine cok gecmis olsun teditgin oluyoruz diger bebek yada bebekleri kaybedince ilk gebelikte ki patalojiye gitti bisey cikmadi doktor normal diyip yolladi bundada hep bi korku var icimde pihtilasma ya falanda baktirmadim
Seda5892 Destina21 bacakların için bişey dediler mi sadece kadın Doğuma mı gittin canım . Rabbim sağlıklı şekilde kucağına almayı nasip etsin