Boncukk123 nunusmom söyledim canım gerçekten cok zorlandığımı belirttim gebelikte normal dedi vermedi
Jalee1 Suziiii- 19. Haftadayım yanma ekşime ikiside var soguk süt içiyorum yarın çay bardagı kadar hafifletiyor hiç degılse uyuyacagım kadar sakinliyor