umrumdadegil canim ben şuan 25. Haftadayim, ancak 20-21 de çok hareketliydi, 22′de azalma oldu. Tekrar 24. Haftada artmıştı ki şuan tekrar azaldı. Hatta dün kontrol günüm olmamasına rağmen iki gün hissetmedigim için kontrole gittim. Aslında el kol hareketleri vardı ancak minik hareketler olduğu için ben hissetmiyorum. Yani tekmeler yok şuan. 20′li haftalar çok stresli 😅