Nihalblt berrakmutlu 32+4, bacaklarım yürümek istemiyor sanki 30. Haftaya girdiğimden beri çok yavaşladım bacaklarım gitmiyor ve daha birsürü işim var 😅onun dışında biraz hareket kısıtlığı olduğu için göbüşten ister istemez, sıkıldığımı hissediyorum biranönce zamanı gelsede artık rahat rahat hareket edebilsem diye söyleniyorum başka bir sıkıntım çok çok şükür 🤭
Aysensrkan 32+3 sağa sola dönmek çok zor ve sanki karnımın içi artık mosmor oldu diye düşünüyorum çocuk durmuyor ve değdiği yer acıyor. Küçücük çocuk maşallah sağlam tekmeleri var.Zaman çabuk geçsin istiyorum bir kaç gündür böyle oldum. Sizinde böyle mi durumlar bebeğinizin hareketleri nasıl ? Bizimkinin yeri daraldıkça çıkacak yer arıyor gibi davranıyor🤣🤣
berrakmutlu Aysensrkan ben de zaman çabuk geçsin istiyorum zaman yavaşladı sanki aynı durumlar bizde de var🤦🏻♀️hareketler daha çok itme ve sıkıştırma tarzında artık🫠
Nazli05 berrakmutlu benimde şu an 31+3 geçen hafta gittim 30+4 te 1650 gram dedi iyimi acaba kilosu bide dönmemiş bebek dedi ins doner ilki nromaldi bunuda öyle istiyorum ama kısmet
berrakmutlu Nazli05 kilosu haftasıyla uyumlu bence annesi dr sorun yok dediyse zaten rahat olun, benimki de dönmemiş🫠
YigitPoyrazMomm berrakmutlu 32+2 çok şükür herşey yolunda küçük adamım biraz kusturmaya başladı son aylarda gece gündüz mide yanması üstüne wc🤢 2 haftada bir nst giriyoruz sürekli yemek yiyorum doymuyorum yürüyemiyorum kendimi penguen gibi hissediyorum sürekli uyuyorum Allah sonumuzu hayır etsin🤰🐧💙
Bst_L berrakmutlu 32+3 deyim. Sırt ağrılarım başladı 1 haftadır 😒yatarken bile zorluyo beni. Ağırlaştım iyice, eğilmek zulümmmm 🤦🏻♀️ tuvalet mesaisi niyeyse hep uykunun en güzel yerinden uyandırıyo gece 4 5 de sonra zaten uyuyana kadar hava aydınlanıyo ve uyku falan kalmıyo 🥺 çilekeş turizm yani anlayacağınız 😅
ilaydakaya-21 31+4 uz aşırı gerginimmmm aglicamm neredeyse istemsizce Ayaklarım agriyo altları yanıyor bel ağrısı kasik agrisi mahvetti
Asya011 ilaydakaya-21 bende 31+1 olduk uyuyamıyorum sağa sola dönmekten her yerim ağrıyor gibi bende bugün ağladım :((((( ana olmak ne zormuş
Gunes_mom Uykusuzluk ve tuvalet sorunu herkeste varmış gerçekden zor geçen geceler tekmelerin eşlik etmesi beni sevindiriyor diyorum sen buna değersin minik ayak yoksa insan bazen içinde bulunduğu durumu unutuyor😂 birde gerçekden sürekli acıkma sürekli biz ağzım dolu olsun varmı herkeste yoksa ben şimdiye kadar almadığım kiloları son 1 aydamı alicam 😂😂
1122esraesila Tırırırım sanki herkes beni anlatıyor 😀 bacaklarım sal beni diyor, evimdeki işler artık bi yerden başla diyor, oğlum yerinde durmuyor, bense sadece yatıyorum 😀😀😀
N-23 30+6 plesentamın aşağıda olmasından başka sıkıntım yok 😞bulantım yanmalarım var ama keşke riskli gebeliğin olmasaydı bende herkes gibi olsaydım 😞gidip bebeğime bir kıyafet bile alamıyorum, inşallah sağlıkla hepimiz kucagımıza alırız 🤲