berrakmutlu 31 olduk,zor geçiyor, ikinci gebeliğim, sezaryan olucak, kızıma hamileyken yaşamadıklarımi oğlumda yaşıyorum, sonlara doğru geldim dedim ama farklı şeyler çıkıyor,beyaz kanım çok düşükmüş, geçen ay söylemişti doktorum,cuma yine kan verip bugün sonuca gittim yine düşük dedi, hematoloji bölümüne gitmen gerekli dedi,eğer önemli birşey yoksa gelirsin dedi, ama önemli birşey çıkarsa araştırmada orda devam etmen gerekiyor dedi.. hayırlısı, hematoloji bölümune talep birkatim bekliyorum