Hsnanr ilk hamilelikte canım turşu isterken şimdi çiğköfteye devir etti bu işi duruyorum duruyorum çiğköfte istiyor canım 🤷🏼♀️🤰🏼 Hayırlara gitsin de benim gibi olan varmı yada düşünceleriniz nedir ?
Seda_yildiz Hsnanr benimde ilk 4 5 ay durmadan cogkofte ıstedı canım haftada ıkı kez yedıgımı bılırım 😍 temız guvenılır ve Etsız olduğu sürece bı sorun olmadığını bılıyorum ☺️
minibarbie Hsnanr basligi okuyunca dedim kesin cigkofteden bahsedecek oyleymis bende cok severim cok canimda ister hergun yiyebilirim.
Mduygum Ye bence yaa ben daha dun aksam esimden istedim gitti aldi Canin cekiyosa ye cocugunun gozu ac olur yoksa
Hsnanr AlininAysesii valla ben eve 3durum aldım 2si peşpeşe gitti bi diğerinde ibrazdan güne acıkıcam hazırda duruyor 😃 bencede nam nam NEFİSS🥰🙏🏻
Mduygum Hsnanr yokyaa bisi olmaz sadece baharatindan dolayi biraz miden rahatsiz olur o kadar yoksa ben iki gunde bir yiyorum 😇
Devran Ben ilk başta turşucuydum sonra çiğköfte şimdide ekşili jelibon avm lerde satılan acıklar varya tadına bakıp bakıp alıyorum haftada 1 yiyorum 😊
Devran Hsnanr erkeğim ekşiyi seviyo normalde de severdim de bu kadar ekşiye düşmezdim şimdi çok aşırı ekşiciyim 😂
Hsnanr hunilimom böyle bol nar ekşili bide ay yalnız değilmişim açaba budurumda olup cinsiyet öğrenenler varmı ?
hunilimom Hsnanr valla bol acılı çift durum yiyorum hatta üzerine döner bile yemiştim iki tane üstüne pizza istedim eşim almamisti😂😂 15 +3 oldum cinsiyet öğrenemedik utangaç benimki hep yüz üstü yatiyo
Seda_yildiz Hsnanr ılk 4 5 ay eksı ıstedı canım cıgkofteye ılave lımon sıkar sıkar yerdim ınsallah oğlum olucak 😍 ye eksıyı çıkar Ayşe’yi olmadı bende ☺️ Ama artık daha çok tatlı seyler cekıyor canım 5 ay sonra degıstı bıraz 💕
Hsnanr Nesli2101 ay kız olsa herhalde sevıncten bütün çiğköfteleri yerdim 😃 ama çevrem hep erkek dıyor bana hayırlısı artık
Hsnanr hunilimom çift canlı olduk olalı obur olduk iyimi 😃 hayırlısı kendını gösteremiyorsa utangaç ise kız derler ama hayırlısı 🙏🏻