sekerinannesi_ amin canım hepimizin Allah yardımcısı olsun 🌸 bende şeker yok sadece normal doğum sürecini bekliyorum beyfendinin gelmesini açılmayı sancıyı bekliyoruz henüz nst de sancım gözükmüyor 🤦🏼♀️ Anne yüreği illa ki endişelenirsiniz ama merak etmeyin haftası gayet iyi doktoruma da sormuştum ben sağlıklı olduğu müddetçe bir şey olmuyor bu haftalar doğum için ideal demişti canım zaten sezeryanları bu zamanlar da yapıyorlar hep o yüzden hiç dert etme arkadaşım da şeker olduğu için sıkıntı yaşadı 35 de almak zorunda kalmışlardı şimdi 1,5 aylık oldu bile gayet de sağlıklı sen dert etme hiç o yüzden 🩵