Hzzz Evet diyet de yapıyorum çok da zorlanıyorum diyetle. Ama sanırım kullandığım dozlar az geliyor. Açlıkta sıkıntı yok ama tokluk özellikle de kahvaltı 160ları buluyor bazen. Bazen çok çok güzel sonuçlar alıyorum ama çok değişken. Bir iyi bir kötü.