Emine-benek9 canım banada o haftalarda öyle dedi doktorum hem baş bölgesi hemde karın ilerde seni bu şekilde normal yaptırmam dedi 37 haftada kontrole gittiğimde kendi haftasıyla uyumlu gelisimi sabit kalmış dedi normal doğumu bekliyoruz kısmetse sen canini sıkma her türlü 38 haftaya kadar bekliceksin ben bebeklerin ara ara atak şekilinde buyuduklerini düşünüyorum yani benim öyle oldu hep sonra stabil kalıyor gelişimi belli haftalar