Sweety11 Kızlar benimle aynı haftada olanlar var mi?Neler aldınız? beşiği ne zaman almayı düşünüyorsunuz ve sizinde içiniz daralıyor mu sanki yıl dönünce doğuracak gibi hissediyorum yumurta kapıda gibi sjsjsj 😅
Bebisbg34 Sweety11 19+4teyım hiç birşey almadım kaynanamlar alıyor öyle ufak tefek şeyler ama cok erken diye son aylara dogru alısveris yaparm herhalde
HoneyandMom Sweety11 19.haftamdayım, yatak, bebek arabası/puset, süt sağma makinası, bir kaç zıbın bir kaç çorap müslin örtüler ve bir kaç tulum ve takım aldım 🙈 gördükçe alasım geliyor zor dayanıyorum 😁
Tug_34 Sweety11 16 haftalığım, ikiz gebeyim. Alabildikçe herşeyi alıyorum bebek arabası , bebek odası vs. Herşeyleri tamamlandı. Erken veya geç diye bakmıyorum ben.
YagmurErdemm Ben şuanda hiçbir şey almadım ne kadar geç o kadar iyi en geç 2 ay kala başlicam Allah nasip ederse🫶🏼
Sehseh İlk hafatalrda beşikle yatağı aradan çıkardık kız kardeşim aldı onu 20 haftalık oldum daha giysi falan bişey almadim detayliyi bekliyorum cinisyeti net öğrenmek için :)
HoneyandMom annee-adayiii bebek arabası ve puset cybex, anne yanı beşiği chicco next 2 me magic aldım😊 ( çok araştırarak)
Sweety11 Tug_34 ayy ikiz mi 😍😍ikiz büyüttüm kardeşlerimde ikizdi daha yeni okula başladılar çok güzel oluyor 😇
Sweety11 Ymr06 ay benimde ikinci kızım ve bende dün battaniye aldım 🙈ilk kızımdan dört takım var bende hastane çıkışı alıcam yeter mi acaba unutmuşum da 😅
Hayalgokce 18 haftaligiz gecen yil 18.haftada bir kaybım oldugu icin hicbirsey almayi hatta dogumu bile düşünmüyorum suan sadce zamnin gecmesini bekliyorum gerci kizimdada ben 30dan sonra almstim herseyi nolur nolmaz diye bu benim dusuncem tabi…
Bebisbg34 Sweety11 🙈 bende onlarda yok son Zamanda sıkısıcam galıba ama korkularım var alısveris yapasım yok
Tug_34 Sweety11 valla iki erkek geliyor. Toplum baskısı oluyor duyan iki erkekmi ayyy yandın diye. İnsan moral vereceğine korkutuyor. Ama korkmuyorum sabırla rabbimin yardımıyla büyütücem oğluşları 😍
Ymr06 Sweety11 yaa 🙈 kız valla bende unutmuşum ilk bebeğimde araştırıp her şeyi biliyordum , şimdi yaşadığım halde hatırlamıyorum 😂 Ama şeyi unutma göbek bağı varken bağlamalı bir şey giydiriyorduk atlet gibi kollu adı neydi unuttum onuda😂