Nagihanartis788 26 da gıttim şeker yuklemesi için 940 grm dedı 27 olarak gozukuyormus 28 de tekrar ravdevum var normalde hem ozel hem devlete gıdıyorum bu sefer ozele gıdıcem yuzunu gormek ıcın daha goremedım saklıyor 😂😂 bıde boyu sordum boy onemli degıl zaten her bebek ya 50 ya 45 cm dogar cok nadir 55 cm dogar o yuzden ona takılma dedı bende boy sormuyorum 😂 ama ozel doktorum ne zaman gitsem bı rakam soyluyor bakalım ne dıycek cuma gunu gıdıcem 🙈🙈💕