MrsMoms evet ayy yasamadım daha 1 kere oldu dedım herhalde olcak sakız cıgnedım kesti bı dahada olmadı 30 da yasarsın dıyorlar da bakalım 😂 bıde yediklerime dıkkat edıyorum cok asırı yiyen biri de degılım sut urunlerını de cok tuketıyorum belki o bastırıyor olabılır cok yedın zaman mıdeye baskı yaptında yanma oluyor o gunde 2 ogun yıyorum aralarda meyve yada 1 kase yoğurt bu sekılde hep yemem ama yınede kılo alıyorum 😂