Eminesahin1 geçer inşallah içinizi ferah tutun, bu benim 3. Gebeliğim daha önce 2 kez düşük yaptim biri ikizdi, zorluydu gerçekten ikiside ama şuan öyle değil daha rahat için, beni en çok her akşam kan sulandirici iğne yapmak zorluyor, cok canim yaniyor nasil gecer boyle 8 Ay bilmiyorum…