Merhaba kızlar bugün tam 6+0 dayız geçen hafta keseyi gördük, kalp atışı için 15 gün sonra gidecektik, az önce çok hafif pembemsi akıntı olduğunu gördüm, doktora yazdım progestan kapsul 200 mg al dedi. Gel falan demedi sadece kalp için 15 günden önce gelirsin olmadi demis. Herhangi bir ağrım vs yok cok tedirgin oldum, ne yapmalıyım bilmiyorum.