3bebekannesiii Nemregn bende ayrintili ultrasona gittiğimde Plesanta rahim agzına 22 mm uzaklıkta kapatmak üzere dedi zaten sezeryan olucak ama korkuyorum ilk defa basıma gelıyoe
Nemregn 3bebekannesiii benimde öyle ilki normal doğumdu bu sezaryan olacak inşallah normalden korkmuyorum sezaryandan korkuyorum
Nemregn dolunay__ 37 oldum. Bu saatten sonra zor dedi çocuk başı aşağıda yukarı çıkmasına izin vermez
Nemregn dolunay__ benimde detaylıdan utsayından beri baş aşağı doğum pozisyon ama başın altında bi santimlik eş gözüküyor gibi dedi
dolunay__ Nemregn bana detaylı da öyle söyledi daha o günden beri başı hep aşağıda yani hiç çıkmadı yukarı bebeğin
Nemregn dolunay__ inşallah senin çıkar ama yaa benim hiç kanamam olmadı çok şükür dikkat edersen sıkıntı olmuyor pek
dolunay__ Nemregn 33 haftalık ayın 28′inde randevum var rskli gebelik plesenta aşağıda belki sezeryan olur diğer iki çocuğumu normal doğurmuştum
Nemregn dolunay__ benimde öyle ilk normal de bu sefer de doktor normal yaparız dedi en son gittiğimde geneli sol arkaya kaçmış ama ucu kalmış 1 cm yakın riske atmayalım dedi
Nemregn N-23 senin plasenta ne durumdaydı arka tarafta mı yoksa ön tarafta mıydı rahim ağzını tam kapatıyor muydu?
Bukethan Previa olup Kocaeli Umuttepe de doğum yapan var mı acaba ? Bende previa totalis im 25 haftalığım