Nemregn Kızlar bugün muaneye gittim eş yukarı çıkmamış tam kapatmış sezaryen olur büyük ihtimal bu aydan sonra da çıkmaz dedi. Zor bi sezaryen mı olacak nasıl olacak bilen var mı?
dolunay__ Nemregn Ben de 28 plasenta’nın aşağıda olduğunu öğrenmiştim Doktor çıkar dedi Şu an 33′ün Haftaya gideceğim Bakalım çıkmış mı çıkmamış mı Bence hiç ümidini kaybetme çıkabilir
N-23 Canım benimde 29 da gittim aynı çıkmadı , çok korkuyorum vallahi bende senin gibi , burdada kimi diyo zor kimi diyo normal ne bilim gün geçtikçe korku artıyor
Nemregn N-23 yok daha beklemedeyiz 37 olduk sen nasılsın, doktor 39 da tekrar alttan muane ederim eş kaymışsa normal doğumda olabiliyor dedi
N-23 Ruveydaa66 hamd olsun iyileşme süreci biraz uzun yinede çok şükür daha kolay doğumlar sizin olsun canım
Nemregn N-23 senin plasenta ne durumdaydı arka tarafta mı yoksa ön tarafta mıydı rahim ağzını tam kapatıyor muydu?
Nemregn dolunay__ 37 oldum. Bu saatten sonra zor dedi çocuk başı aşağıda yukarı çıkmasına izin vermez