Bende bugün sabah oldum serklaj. 13. Haftadayım. Tedbir amaçlı yapıldı. Bugün oeçeteye biraz kan geldi . Sonrasında da lavaboya gittiğimde idrarla birlikte pembe kan şeklinde az miktarda görüyorum ama hemşirem normal dedi tabi normal denilsede kan görünce tedirgin olmamak elde değil :)