Kaderss bana sadece ilk 10 gün annem baktı , sonra ben eve döndüm temizlik vs eşim yapıyor pek bişeye karışmıyorum ama onun dışında kendimi yormadan yemeğimi yapıyorum , çamaşır yıkıyorum yani kısıtlamadım öyle çok kendimi doktorumda bana yatıcaksın demedi işe gitmedim sadece doktorum işim hareketli diye müsade etmedi ama onun dışında günlük yaşantına dönebilirsin dedi çok fazla ayakta kalmadan hallediyorum işlermi