Elffth_2017 Elifcee25 bende normal de miğdrm fazla bulanmıyor yemek yedikten sonra dünyam burnumdan geliyor hele parfüm sıkmış kızım miğdem mahvoldu şimdi yatıyorum
Kukulikukuli12 Elffth_2017 9 ay her kahvaltı da patates kızartması yedim canım istiyordu 41.hafta kzıım 3700 54 cm dogdu 🙄 ki bizim aile bu bebek küçük dediler 🤣 kardeşim ve kaynım 5 kg üstü dogmus. Eşim ve ben 3600 3700 civarı.
Minigiim-vebenn52 Toz olanı içiyorum valla her sabah kahvaltıda gevrek olanı da yiyorum canım sıkıldıkça
Seymoshh Busakturk ahh bugün tesadüfen gıda dedektifi sayfasının bir içeriği dikkatimi çekti ürünü inceleyince şok oldum sonra tüm gönderilerine baktım sonuç marketin önünden bile geçmek istemiyor insan🥺ambalajlı hiç bir ürün sağlıklı değil tüketiyoruz elbette ki ama elden geldiğince dikkat etmek gerek😔
Busakturk Seymoshh haklısın canım bende cok paketli abur cubur vs sevmem son zamanlarımdayım artık zaten ben merak ettigim için sordum
Mlklrm Kızlar en iyi kilo aldıran meyve. Kabak çekirdeği. Muz. Geçen hafta şu azalma sıkıntımız vardı doktorum havuç suyu önerdi. Eşimde çocuklar da içer diye elma armut çilek ahududu üzüm kavun karpuz almış. havuçu 2 bardak ama meyveyi bi bardak sıkıp içtim. Zaten barsak dolana kadar hepsinden koyuyorum suya dönünce azalıyo. Bebeğim bi haftada 300 gr almış doktorum çok şaşırdı nasıl kilo almış bu böyle dedi
Daisy0000 Busakturk Biz aburcubur yiyince kilo alıyoruz ve bu sağlıksız bir kilo oluyor. Aynı şey bence bebekler içinde geçerli, tamam kilo alıyor ama acaba sağlıklı bir kilo mu? Yani bebeğe proteinli gıda ile kilo aldırmak var bide nesquik ile..Bilemedim ben tercih etmezdim..
Busakturk Daisy0000 son günlerimdeyim ben ve abur cubur 9 ayda cok nadir tüketenlerdenimdir normal hayatta da sevmezdim sadece görüp merak ettigim için sordum
Seastar88 Busakturk Bence bunlardan uzak durun.Bebege kilo aldıran özellikle kaşar,yumurta,balık hatta badem,ceviz.Et yıyebılıyorsanız özellikle kırmızı et👍🏼Doktorum ben dogum yapana kadar et ye diye tekrarlayıp durdu😆
Busakturk Seastar88 ben muz ceviz kefir yoğurt günlük tüketmeye calısan rutin yapan biriyim :) cok sükğr bebeğimin kilosu iyi son günlerimdeyim zaten merak için sordum
caparjunior Busakturk her sabah avakado ve yumurta mutlaka yedim. Muz tahin pekmez ceviz ve hergün 2-3 bardak süt. Bebeğim 3.680 kg doğdu
Melike_4949 Busakturk sağlıklı birşey değil yapay birşey neden çocuğa yükleyelim normal kilosunda olması sağlıklı beslenmek yeterli bazı şeyler de genetiktir
Busakturk Melike_4949 bi kız yapmıs kilo aldı vs die paylasmıs ben yapan varmı diye merak ettim benim zaten nasipse son günlerim rutin ceviz muz kefir içiyorum bebegim sükğr gayet kilosu saglıgı yerinde
Basakhilal Busakturk içerisinde birçok kimyasal koruyucu ve şeker olan şey sağlıklı kilo aldırmaz bence. Ben tercih etmem onun yerine kaşar, yumurta, ceviz gibi sağlıklı yiyecekler tercih edebilirsiniz.
gncglozclk Busakturk her sabah içiyorum bebek de 1 hafta onde belki ondan belki degıl ama seviyorum ben sade süt içemiyorum da 😂 dondurma da kılo aldırıyor cogu doktorda bebek zayıfsa yemesini tavsiye ediyor oda saglıksız ona kalırsa hersey de bı katkı maddesi zaten var ben yıyorum vallaha herseyı saglıklı da saglıksızda canım ıstıyor napım 😂
Busakturk gncglozclk yani saglıklız oldugunu insan iyi niyetle belirtebilir de yargılamak kimsenin haddine değil herkesin kendi bedeni ve kendi bebegi ki eminim yargılayan herkesin evinde paketli gıda dolu olmaması imkansız afiyet olsun canım😅🌸
2lokummannesiii Busakturk Öyle paketli gıda değil daha doğal şeyler yemelisiniz. Ceviz Muz Kaşar peyniri Kabak çekirdeği
Busakturk 2lokummannesiii günlük bunları tüketen ve doguma günleri kalan biriyim bir kişi böyle deneyim paylasmıs dogru mu diye merak ettigim için sordum teşekkür ederim🌸
Busakturk e_blue_sky_a öyle canım ben bu zamana kdar stabil günlük saglıklı seyler tükettim abur cuburla alakam yok öyle zaten ama görünce merak ettim zaten son günlerimdeyim
Busakturk elisa38 bende öyle beslendim canım son günlerim görünce sadeve gercek mi aceba diye merak ettim
elisa38 Busakturk şimdi şekerli aur dan falan uzak kalmaya çalışıyorum ya 4 kg görürse sezeryan olur diye ilk doğum olacak