Gulcannnnnnnn maşallah siz ilk olduğu için daha heycanlı hazırlıyosunuzdur odasını, hali hazırda bi kızımın odası var park yatakta yanımda olucaklar bi süre zaten 😂 küvöze girerler diye elim hiç gitmedi ama zorlanıyorum artık bu hafta halledicem kendi giyiceklerim ütülenicek bugün halledersem hazır sayılır yerleştirmek var sadece bi kaç çamaşır daha yıkanıcak ama hastaneye gidicekler hazır ütülü çok şükür evim çok dağınık yapamamak sinir ediyor insanı 🤦🏻♀️