Zeyneppkkxxx ben ikiz anneleri diye bir wp gurup kurdum aylardır oradan soruyoruz bir birimize bir şey olursa 😅 , ilk öğrendiğim zaman ikisine bakabilir miyim çok kilo alır mıyım taşıyabilir miyim , düşün riskim olur mu kanamam olur mu çok çatlağım olur mu 30 lu haftaları görür müyüm vs bir sürü soru vardı kafamda , çok şükür güzel bir hamilelik geçirdim sadece bulantım çok olmuştu 15. Haftada bitti bulantılar, sadece 8 kg falan aldım ve şu an 29. Haftaya gireceğiz , ne düşük riski ne kanama nede çatlak hiç birini yaşamadım çok şükür , sadece bu günlerde biraz küçük çatlaklar oluşmaya başladı