YigitPoyrazMomm Bebekbeklrkn 23 ekimde nst girdim çarşamba günü gebe okulum perşembe de bebisimin durumuna bakılacak hayırlı olsun canım inşallah😍💖
Dyakut YigitPoyrazMomm hafta da bir çünkü ayima girdiğim için her hafta takibe alıyorum dedi 🥰 sağlıkla gelsinler bebisler 🥰❤️