aynam Lütfen bakın prodoctor erken gebelik testi adetim 27sinde 4 senedir çocuk istyoruz şuan silik çizgi var mı yok mu algılayamıyorum bile sizde görüyor musunuz kan vermeye gitmeli miyim yoksa kendimi mi kandırıyorum 🥹
Slc aynam başka test yap yine biraz bekme baklm belli olmaz bende ilk kndimimi kandryom ddim drdukca koyulaşti o zaman olmuomus durmadan hemen koyu olcak dediler ama geç döllenme olmuştu rabbim kalbine göre versin
Esracigdem Esracigdem ben de ilk hamileliğimi böyle yakalamıstımm15 hcg cıkmıştı kan da doktor bile dasırmıstı ne kadar erken yakalamıssın diye reglime 3 gün vardı diye hatırlıyorum tabi sonra yok kimyasall mı dış gebelik mi artışa göre bakcaz.stresleri baslamıstı
aynam Esracigdem ay teşekkürler umarım ya geçen ay kimyasal geçirdim artık ne düşüneceğimi bilmiyorum 🫣
aynam Esracigdem ayyy inşallah vardır benimde geçen ay kimyasaldı artık olsun istiyorum çok dayanamıyorum artık her ay test yapıyorum silik bile çoğu zaman görmem
aynam Slc ay evet fotoğrafı beş dk bile olmadan çektim önce çektim gözüm yanılıyor mu acaba diye zaten ilk ıslanırken direk belirgin gördüm sonra böyle silik kaldı kendimi kandırmaya da çok meyilliyim emin olamadım 🫣
Smyy_346 aynam bence adetinizin geçmesini bekleyin ve tekrar yapın 🙂 gönlünüze göre sonuçlanır inş ❤️
momqq Canım bende gördüm silik çizgiyi istiyosan insAllah vardır bi kaç gün snra tekrarlarsın net olur ☺️
superstar_00 aynam Telefonun ışığını yükseltip baktım evet bir çizgi daha görünüyor İnşallah dilediğiniz gibi yüreğinize göre bir evlatın müjdecisidir.
aynam superstar_00 amin amin inşallah bende renkle falan oynuyorum siyah yapıyorum bakalım akşam ya da yarın sabah tekrarlayacağım heyecanlıyım 😍
Yarennasal aynam bende şuan kimyasal geçiriyorm kanamam başladı 😞 hemen peşine mi kaldınız özel bisey yaptınız mı ben pcosluyum uygulamaya göre çatlama kasımın 20leri gösteriyor bu arada cok cok azda olsa bende gördüm cizgi umutlandırmak istemem ama bence var insallah sağlıklıdır ❤️