ekc benim kızlık soy adım inciydi :) ipek ve inci çok çok güzel bence , eşime ipek koyalım dedim ama anneannesinin ismiymiş 100 yıl önce bile vardı o isim diyor 😅 Pera’ya da pek sıcak bakmıyor ama ben beğendiğim için bir şey demedi , heleni ikimiz de çok beğendik o kesin olacak :) ama tabi ki çevreden bayaa bir tepki gördük fakat hiç umursamadık 😅