Gulhacolak yaa maşallah 🥰 eşim lara ismini sevdi bende pera o yüzden çok kararsız kaldım 😅 , benim de ikizlerim olacak inşallah , biri Helen diğeri de ya lara yada pera koyacağız , ama ikisi yan yana gelince abla kardeşe çok uyumlu olur bnce , ikizlerde isimler çok benzememesi gerektiği için biz farklı farkı tercih ettik