Ezgi2301 ben ilk öğrendiğimde kese görünmüyordu bir kaç gün sonra tekrar çağırdı ve karnımdan net göremedi alttan muayene ederek gördü çok şükür bir sorun olmadı 28 haftalığız 13. Haftada ise cinsiyeti görebilmek için alttan muayene etti doktor özel takipliydim, ilkinde hiç canım yanmadı neredeyse ama 13. Haftada yaptırdığımda çok canım yandı , bence istemiyorsanız ve korkuyorsanız bir hafta daha bekleyin