Ezgi2301 Kese görünmediği zaman alttan muayene yapılıyormuş bunu çok uygun görmüyorum ama yaptıranlar var mu sonrası düşük oluyor tarzında yorumlar gördüm bu yüzden de yaptırmak istemiyorum onu haftaya bende ultrasona gircem inşallah 5+4 oluyoruz
Sssaaa3 Ezgi2301 genelde bu devlet hastanelerinde oluyor canım alttan muane eğer istemiyorsan bir kaç hafta daha bekleyip ultrasona girebilirsin senin tercihin alttan muane istememek
tunasmom Ezgi2301 alttan muayenenin zararı olsa doktorlar bunu yapmaz sonuçta değil mi ? Düşecek olan bebek zaten düşer bunun muayeneyle hiçbir alakası yok yıllarca çalıştım kadın doğumda böyle bir şey ilk kez senden duyuyorum herhangi bir zararı yok muayenenin
umrumdadegil Ezgi2301 hayır yok öyle bir şey çoğu hamileye yapılıyor düşüğe sebep olmaz öyle olsa doktorlar yapmaz zaten korkmayın 🌸
Duysal Benimde 4.haftada keseye baktığında görmedi alttan bakalım mi diye sordu bende istemedim korktum erken daha birsey olursa diye
Ezgi2301 Sssaaa3 çok ertelemek istemiyorum ultrasonu sağlıklı sağlıksız gebelik vs şeylerini duydukça aklım onlara takılıyor bende mesela yerleşme kanaması lekenleme olmadı ben adetim gecikmeden öğrendim birde
likesah Ezgi2301 evet vajinal ultrason yapildi. Kanamam ve dusuk riskim varken spekulumla vajinal kontrol de yapildi dusuk falan olmadi su an 30. Haftadayim. Dusuge sebep olacak bir seyi doktorlar neden yapsin ki
Mervveeeee Ezgi2301 sonuç olarak daha yeni gebe olunca bebek yeni yeni tutunuyor sakıncalı alttan muayene ilk 3 ay yapılmaz diye duydum
surfermom Ezgi2301 benim 5+6’da yapmıştı doktorum, kalp atışını da duymuştuk. Bilimsel açıdan kanıtlanmış bir zararı yok, ben de kabul ettim. Herhangi bir sorun da olmadı. Özel takipliyim.
elmas8 Ezgi2301 alttan muayene yapması düşüğe sebep olmaz. Doktor, uzun ama ucu Küçük bir aparatı alttan size hafifçe girdiriyor ve keseyi görüyor. Korkulacak bir şey yok yani rahatlıkla baktırın
balciirem Ezgi2301 benim 6.haftada kese gözükmemişti doktor alttan muayene ile baktı bir sıkıntın yaşamadım canım. Hissetmiyorsun bile şimdi 39 haftalığız çok şükür sıkıntı yok
Ezgi2301 balciirem çok şükür sevindim sizin adınıza sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim inşallah
Livanur22 Ezgi2301 banada ilkinde yapmadmışlardı, şuan 2.ye hamileyim 6 haftalıktı öğrendiğimde alttan muayne oldum önce sordum bu haftalarda kese için alttan bakabiliriz karından görünmeyebilir demişti doktorum
Ybah Ezgi2301 benimde gormedi alttan yok dedim 6. Haftada galiba gördü Sabredeceksen 1 hafta sonra git net konuşur doktor
Dnmzzeda Ezgi2301 Bende vajinal bakıldım hiç bir sorun yok ve olmaz doktor kötü bir durum olsa bunu zaten yapmaz
fatmanursahin Bende 5. Haftada normal ultrasonda keseyi gorememisti vajinal ultrason yapınca görmüştük ve bi sıkıntı yaşamamıştım