Kukulikukuli12 Simgeecbn öncelikle cok geçmiş olsun. Arkadaşımın ablası o sekilde dogum yaptı. Suan kız 4 5 yasında Bi akç kez ameliyat oldu bir ara torba gibi bişey takıldı yası küçük diye falan son durum ne bilmiyorum ama 🙄
Simgeecbn Kukulikukuli12 şu an kızıma da takıldı bağırsağından kakasını yapabiliyor torbaya farklı bir sorun daha var mıydı yanında başka sorunlarda olabiliyormuş
Simgeecbn iremmm07 teşekkür ederim inşallah 🙏🏻 ultrasonda görünebilen bir durum değilmiş vajinada da farklı bir sorun daha çıktı ameliyatta farkettiler onun için de ameliyat olucak bu da ultrasonda görünmüyormuş
Kukulikukuli12 Simgeecbn bildiğim kadarı ile yoktu. Dısardan keserek delik acılıyor sanırım ameliyat ile. O kesi nagırsaga bağlanıyor sonra iyileşip normal hayatına devam ediyor. Öyle anlatmıştı arkadaşım.