Rabbim yar ve yardımcınız olsun.İmtihan bu sabredip bebeğinizi kucağınıza aldığınız için şükür edin.Sıkıntıda da şükretmek lazım.Allah bir derdi verdiyse sebepsiz değildir , ardından mükafatlandiracaktir.Yavrunuz zaten O nun himayesinde siz anne olarak Hasbunallah ve nimel vekil deyin dik durun , bu günler geçecek Allah in izniyle