Gizemd-01 benim de 13. Haftada kanama yaşayınca ortaya çıkmıştı. Bu zamana kadar kimse plesantayla ilgili bir şey söylememişti. Belki de gerçekten bir problem yoktu ya da söylenmemişti.
Ama ben aşağımın dolu olduğunu hissediyordum hep. Yani vajinamın içi full dolu gibi geliyordu bana. Ondan dolayı az çok buradaki yorumlara bakarak acaba da kalıyordum. Ki beklediğim tahmin doğru çıkmış oldu bugün. Daha önce karından usg ile bakılıyordu. Ama 15. Haftamda alttan bakılınca işte o zaman perinatoloji doktoru plesanta yorumu yaptı.
Ben rahim boyumdan korkarken plesanta çıktı şimdi başıma. Maşallah 21. Haftaya gelmişsiniz. İnşallah daha da yukarı çıkmış olır. Darısı bize olsun.
N-23 yani Şuan gittiğim iki doktoru da seviyorum ve güveniyorum.
İksinin yorumu bir nevi eş değer gidiyor. Şu aşamada doktor değişikliğine gidemem. Çünkü 3 hafta sonra uçak yolculuğu yapacağım. Yurt dışına taşınıyoruz. Öğrenebildiğim kadar burada durumumu öğrenip, burada kendimi 3 hafta daha toparlamaya çalışacağım inşallah. Sonrası Allah Kerim.
Blackkcat baştaki cümlelerinize aynen katılıyorum. 13. Haftamdan sonra 3 günde bir proluton iğne vurdurup, günden bir progestan hap kullandım. Kanamam da lekelenmem de durdu. Üstelik rahim ağzı boyun kalınlaşmış.
Serklajlık bir durum hala gözükmüyor. Lakin ilerleyen zamanlarda ne olur bilmiyorum.
Yukarıdaki yorumumu okudunuz mu bilmiyorum. 3 hafta sonra yurt dışına çıkıyorum. Gebelik takibim 20. Haftamdan sonra orada yapılacak. Bebim niyetim progestan hapı ve iğnemi bolca alıp orada onlara devam etmek. Çünkü gideceğim yer bu tip tedavi yöntemlerle ilerleyen ve ilerlemeyi seçen bir ülke değil. O yüzden ne olur ne olmaz diye yanımda götüreceğim.
Detaylıyı bende sabırsızlıkla bekliyorum.
Plesanta yorumu yapan doktora gideceğim için o rahatlıkla bu yorumları yapar. O zaman ne olduğu ı ben detaylı ultrasonda veya verilecek raporda öğreneceğim.
O zaman da yazarım size…
@Gizemd-01 / @N-23 / @Blackkcat
Şimdi dün geceki yorumları okuduktan sonra bu sabah annemi de alıp kendi doktoruma gittim.
Dayanamadım daha fazla. Dün size 18 olmam gerekirken 17+4 üm, o yüzden kendimi size 17+4 tanıtacağım dedim ya, bugün doktor 18+0 gözüküyorsun dedi. Evet normalde 18. Haftam olması gerekiyor ama kemik ölçümleri o haftamı gösterdiği için ben kendim oto atik olarak 3 gün geriden gidiyorum. Neyse bebeğe baktı, durumunu beğendi. Rahim boyuna bakacaktık bugün dedi. Bilhassa mesanemin dolu olmasını istemişti. Dolu olunca daha net gözüküyormuş. Karından baktı. Rahim boyun iyi dedi. Kaç hocam dedim. 45 lerde dedi. (38 di -45 olmuş) buna sevindim. En korktuğun olay da buydu, serklaj şuanlık benim için ortadan kalkmış oldu. Ama ilerleyen haftamlarda ne olur bilemiyorum. Buralarda da olmayacağım. Diğer tarafta süreç nasıl ilerler bilmiyorum.
Rahim boyun iyi de plesanta dedi. Aha dedim korktuğun şey başıma mı geldi. Neden hocam, neden plesanta dediniz dedim. O da aşağıda duruyor dedi. Hocam zaten altım dolu gibi hissediyorum bu sebepten dolayı mı diye sorunca yani gibi bir ifade yaptı. Tamamen mi kapamış diye sordum. Hayır kısmi dedi. Ama baya da uzanıyor dedi. İnce bir çizgi şeklinde gösterdi. Çok anlamadım ama bu durum doktorum hoşuna gitmedi onu anladım. Bu durum takip edilsin. Ben burada hem orada dedi.
Yani kısmi şekilde aşağıda duran ve rahmi yine kısmi şekilde kapatan bir plesantam varmış.
Haftaya cerrahpaşadaki doktora gideceğim, 18. Haftada gel demişti. Bakalım o ne diyecek