Arkadaşlar selam gebelikten önce şiddetli kabızlık yaşıyordum suan çok yeniyiz daha 6.haftanın içindeyiz ama iki haftadır bagırsaklarım resmen tıkandı ilerde demir ilacı ile birlikte daha fazla bu şikayetimin artacağı söyleniyor. Düşük riskim var ıkınamıyorum da. Bugün 8. Günüm lavaboya çıkamadım. Çok rahatsızlık veriyor bana. Kuru meyveler de yedim zeytinyağı da içtim bana mısın demiyor