mervesert0611 sağol canım bayağı yazmışsın, bedestende bir kaç mağazaya gittik biri 4 baby der diğeri baby care, eşim fiyatı uygun buldu atladı 😁 ama biri diğer malı kötülüyor, fatih bebekte kraft peruyu gösterdi ısrarla, daha beşik olayı da var ona da gelcez😰 biz daha 4 aylığız bence zaman var ama her şeye sürekli zam geliyor diye eşim hemen alıp koymak istiyor.