Bebisbg34 Bence korkmayın zaten çok küçük oldukları için hareketleri çok fazla seçemiyoruz doğal olarak siz karnınızı sevin eminim ki bir tepki verecektir yani ben kendimi öyle motive ediyorum tepki de alıyorum özellikle çikolata yiyin birde öyle bakın ben en çok o zaman farkediyorum☺️☺️