35+5 olduk planlı sezeryan olcak. 38 i bi kaç gün geçince alırız dedi doktor. Ama bana zaman geçmiyor. Artık cok zorlanıyorum. Karnımda cok hareket ediyor. Geceleri uyuyamıyorum dönemiyorum. 37de alın desem doktora rsklimi olur acaba. 🙄 kilosu iyi 2 gün önce 3100 dü 37 ye kadar 3500ü geçer muhtemelen