IKRAM_01 Kızlar 35. Haftada randevusuz bakılıyor mu acaba hani olurda bulamazsak diye giden varmi acaba
Eliffc01 IKRAM_01 Ben de Adanadayim. Bildiğim kadarıyla randevusuz bakmıyorlar. Randevu almak da gerçekten sıkıntı ordan
Eliffc01 IKRAM_01 Canım MHRS ye bak şuan Cevdet beyin ayın 7 sinde randevu alabilirsin diye gözüküyor ama biraz hızlı bakman lazım
Svd12345 IKRAM_01 bn sürekli MHRS den randevu buluyorum. 34+0 haftalığım. 3 Kasım 35+5 almıştım kaç gün önce. Bgn değişirip 6 Kasım 36+1 e aldım..
Kbeyzanrr01 IKRAM_01 Merhaba, randevusuz bakıyorlar mı acaba? Ben 36+5 oluyorum yarın gitsem bakar mı?
IKRAM_01 Eliffc01 Sağol canım tşk ederim. Ben geçen hafta Eren haytoğluna gittim randevu bulamazsan 35. Haftada gel yardımcı olurum demişti o yüzden buraya da bir sorim dedim giden varmıdır o haftalarda die❤️🌹
Svd12345 IKRAM_01 evt adana dayim. Neşe yücel e aldım bakalım.. bu ayın 16 sında Abdi oğuz almıştım. 33+1 haftalık bebeğine 2200 gram 35 cm dedi . Az değil mi dedm dedi Yok. 35 çok az bu hafta için, bnde bu defa bu doktora aldım, bakm neşe yücel ne dicek..
IKRAM_01 Svd12345 hayırlısı ile gelsin bebişin canım. Ben 17 haftada gitmiştim neşe yücele ama usg de yanıma gelen genç bir erkekti o bakıp söylüyordu PC dekine Dr.u görmedim ben canım. Ama eren haytoğlu kendi birebir bakıp ilgilendi çok güler yüzlü tatlı bir Dr. Du resim de verdi hokka gibi minik bir burnu var dedi bebişinin 🥰🥰
IKRAM_01 Svd12345 26. Haftada gittim eren beye 900 gram dedi boyu sormadım oda söylemedi usg resminde FL yi 7 le çarptım 33 çıkmıştı
Svd12345 IKRAM_01 AA çok iyi o zmn bn eren beye varsa alim 😊 teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz bna ♥️♥️
Svd12345 IKRAM_01 vala bna ne ultrason veriliyor ne başka bir şey eren bey siz istemeden mi verdi USG . İşin tuhaf yanı bna 28 haftalık 1200 gram 35 cm denmişti. 33+1 de yine 35 cm dediler..
Svd12345 IKRAM_01 vala hiç bilmiyorum içim içimi yiyor, hatta ddm bna 28 haftalıkken 35 cm dediler. Dedi o kadar değildir o zmn. 33 haftalık 35 cm olan kimsede yok..
Svd12345 IKRAM_01 yazarsın demiştin cnm ♥️ eren beye gttim.. 33+1 de 35cm demişlerdi. Şuan Bebeğim 36+1 haftalık kilosuna 2909 gram 49 cm dedi 🤲🤲🥰
IKRAM_01 Svd12345 ahhh çok sevindim canım maşallah bebişine. Nasıl memnun kaldın mı peki Dr.dan. doğumun normalmi canım,sezeryansa gün verdimi. Bizimde kontrolümüz haftaya inşallah 30+1 günlük olacaz o zaman ❤️
Svd12345 IKRAM_01 evt cnm anlattım oda herşeye cvp verdi, USG istedim onu da verdi . İyi geçti çok teşekkür ederim önerdiğin için 🥰♥️ Bnm normal olduğu için ayın sonlarına doğru dedi cnm ♥️