minikkelebek_ doktora bağlı bence benim ilk gebelimde kanamam çoktu kanamam geçse bile hemen kalk çık gez demedi ilk evde gezin sonra az dışarda çok oturma falan diğe diğe yavaşca izin verdi
Bu hamileliğimde hafif lekelenmem oldu önlem amaçlı verdi öyle katı kuralda koymadı ondan dolayı kendmi çok yormamak kaydı ile çıkıyorum