Gamzeli63 bir aydan fazladır hep evdeyim korkumdan hep yattım dinlendim doktor da dinlen demişti ama dediğim gibi artık insan evde sürekli bunalıyor çok şükür bebeğimden gelen kanama değildi ve bebeğim sağlıklı biraz dışarı çıkıp hava almak istiyorum sorun olur mu acaba bilmiyorum