Ilba_34 Yarenfurkan öğlene doğru kahvaltı yapıyorum akşam 6:30 7 gibi akşam yemeğimi yiyorum yemekten 1-2 saat sonra da meyve yiyorum
oylesinebiri0 Yarenfurkan gebe olduğumdan beri 5 haftalık 4 5 öğün yemek yiyorum çerez meyve gibi şeyler dışında iştahım açılmış 😂 inşallah devam eder zaten zayıfım
Yarenfurkan Ilba_34 bende sizin gibiyim aynı 19 haftalık hamileyim ve hiç kilo almadım gebelikten önce çok daha fazla yiyordum
Ilba_34 Yarenfurkan bende 2 kilo aldım 28 haftalık hamileyim ilk 3 ay midem çok bulanıyordu iştahım yoktu ondan yiyemedim şimdi de çok yiyemiyorum bebek büyüdüğü için çabuk doyuyorum bakalım çok kilo almadan doğururum inşAllah sağlıkla 😁
Snmlsn Yarenfurkan 36. Haftamdayım 3 3 yapıyordum ama artık günde 163626 öğün filan yiyorum galiba 😳 yesem yiyemiyorum, doymuyorum her şey çok karmaşık.
mervemurat16 Yarenfurkan ben az yiyip sık sık yiyorum 5 öğün falan oluyor 3 ana 2 ara gibi.24+6 yım 3 aydır sabit kilom hiçde değişmedi
Ilba_34 Yarenfurkan 25. Haftada gittim en son 840 gram 32 cm di şuan 1 kiloyu geçmiştir haftasıyla uyumluydu doktorum öyle söyledi
Melike_4949 Yarenfurkan 6 öğün,sabah kahvaltısı, ara öğün, öğlen yemeği,ara öğün,akşam yemeği ,ara öğün şeklinde
Safie2020 okk maşallah ben hiç su içemiyorum 1 litreyi yeni yeni bitirebikmeye başladım :( içine bir şeyler katıyor musunuz limon vs
Gizemd-01 Yarenfurkan sabah kahvaltı ediyorum. Öğlen varsa evde çorba içiyorum eğer yoksa meyve yiyorum. Akşam da yemek yiyorum. Bu kadar.
ragi7012 Yarenfurkan kahvalti aliskanligi olmayan kahve bagimlisi biri olarak simdiye kadar protein ve yesillikli kahvaltiyla gune baslamaya ozen gosterdim. haftadayim ve artik allah ne verdiyse daliyorum mutfaga 😁😁