Ziynet_demirkan şükürler olsun Rabbım bizi bebisimize kavuştursun insaAllah :) forum güzel ama ne kadar çok okursam o kadar kafamda soru işareti oluyor hasta ediyorum kendi kendimi çok evhamli bisey oldum 17 gün olacak muayene olmayalı nasıl zor duruyorum hep kaygılı geçiyor çok okumamayi tavsiye ediyorum