Defne_A Kızlar sabahları su gibi akintim oluyor normal mi korkuttu beni biraz 3 litre su falan da içiyorum
gamzecgr Defne_A normal bazı zamanlar akıntı artıyor bı de hele progestan kullanıyorsaniz 28 haftadır kullanıyorum ara ara artış gösteriyor kaç kere acile de gitmiştim korkudan su mu geliyor diye bişi çıkmadı sizin de öyle büyük ihtimalle ama çok emin olamazsınız bu gözükün
Curii61 Arzuanne hamilelikte Defne_A Progestan hapının kullanılması sakıncalı birşey değil ki zaten hamilelikte salgılanan bir hormon bu herhangi katlı maddeli birşey değil doktor bunun dozunu ayarlar ki zaten gebelikte rahim için önemli bi hormon akıntı yapar ki gebelikte akıntı da normaldir panikleyecek birşey değil doktorunuz en iyi yolu bilir geçmiş olsun
Mrvcakatt Defne_A agizdan almami soylemisti doktorum. O yuzden agizdan aliyorum 30 34. Haftaya kadar kullanacagim gibi suan 25 6 ultrasyona gore 27 1
Defne_A Fhryhzr gece yatmadan önce 200 mg aliyorum sabah adetken böyle kan boşaliyor ya hissediyorum öyle oluyor ama sabahları uyanınca tek yoğun oluyor
caqlates nasıl yani kızlar su gibi derken bildiğiniz su mu aktı yoksa kahverengi gibi ilacın şeyi mi akıyor
Defne_A caqlates ilaç beyaz akıyor kalıntılar oluyor içinde sulu oluyor 200 mg tek dozda alıyorum ondan mı acaba
Defne_A gamzecgr 200 mg gece alıyorum yatmadan önce fazla diye mi dozu acaba sabah namaza falan kalkinca aktığını hissediyorum
caqlates Defne_A canım ben progestan kullanıyorum bu ilacın akıntısı kahverengimsi oluyor pütürlü senin dediğin ilacı anlayamadım valla
gamzecgr Defne_A yok ben de yatmadan 2 tane alıyorum vücut alması gerekeni alıyor kalanı atıyor akıntı ile o yüzden.Erken doğum riskini azaltmak için birebir bı ilaç
Arzuanne Defne_A doktor daha iyi bilir elbette genelde rahmi kalınlaştırıyor diyorlar ondan dedim ama elbette en iyisi doktor hatta perinatoloji doktoru bilir
denizby hamileliğimin başından beri sabah akşam olarak kullanıyorum. bugün 20 haftalık olduk, akıntı dışında bir problem yaşamadım. kasık ağrısından dolayı kullanmamı önerdi doktorum, 9 ay kullanan arkadaşım var bir sakıncası yok progestanın.
Asrn1 caqlates bende kullanıyorum ağızdan alıyorum bendede çok kahverengi akıntı oluyor sizdedemi öyle çok yan etkileri var maalesef
Defne_A Asrn1 Ziynet_demirkan amniyosure testi yapıyor zeynep kamil hastanesi orada test yaptır istersen
caqlates Asrn1 kızlar benim riskli gebeliğim mevcut ve özele gidiyorum doktoruma ultrason görüntümün cd olarak verilmesini talep ettim maalesef vermiyoruz dedi yasal olarak alabilme hakkımız var içinizde alabilen var mı resim çekmeme bile izin vermiyor adam
caqlates Asrn1 ben hap olarak kullanıyordum bir gün çok kötü oldum bayılcak gibi oldum sonra doktorum dedi ki vajinal kullan sen ama kahverengi akıntı dışında bir yan etkisi yok bende canım
Ziynet_demirkan Bende 20 haftalık hamıleyım serklaj dıkıs atıldı onun için progestan içiyorum ama bi kaç gündür iç camasırımda su gıbı küçük ıslaklıklar oluyor bebegın suyu mu yoksa başka su mu endıselıyım geçen sene 20 haftada yine böyle damla damla suyum gelmıstı sonra doğum yaptım 😕