Mhr34 ben ilk doğumumu üç yıl önce özelde yaptım 4350 tl ödedim yarım uyuşturuldum spinalmi işte neyse ek ücret istemediler şmdide devlette doğurcam sezaryen oluck ikincide devlette hiç ücret yoktur diye tahmin ediyorum devlette yapın diycm ilk doğumsa sezaryen yapmazlar sıkıntılı işler ya 20-25.000 ne demek🙄