Hayırlı uğurlu olsun hepimize inşallah canımlar sağlıkla kucağımıza alalım meleklerimizi❤️ bende 33+3 gebeyim Salı günü kontrolüm var çok heyecanlıyım onu görmek için sabırsızlanıyorum.. 30w de kontrolde 1600gr 41 cm di bebeğim. Normal demişti doktorumuz bakalım ne kadar olmuş 🥰