Asdfgh_jkl bdenerigokce her doktor farklı oluyor bilemiyorum ki ben 32. Haftada kontrole gittim 35 te tekrar çağırdı ama yine gün vermez diye düşünüyorum çok erken daha
bdenerigokce Asdfgh_jkl bana 39 da alırız dedi, şuan eğer 37 isem yinede gün için erken olabilir belki
Asdfgh_jkl bdenerigokce arkadaşım 20 sinde kontrole gitti 2 kasım gün vermiş mesela doktoru 13 gün önceden
bdenerigokce Asdfgh_jkl verebilir o zaman, inşallah verir ya🥰 beni alsanız mı bu hafta diycem😂 çok korkuyorum sezeryandan önce gelir diye 🫢😂
Ezgiiiiii000 Asdfgh_jkl merhabalar benim de aynı şekilde oluyor doktor bana da aynı ilaçları verdi erken dogmasindan korkuyorum 😔
Asdfgh_jkl Ezgiiiiii000 merhaba inşallah vaktini beklerler 🥺🥺 32. Haftada 2207 gramdı bir dahaki kontrol 35 te inşallah sorun olmaz o zamana kadar
crazymommy Asdfgh_jkl Bende yarın 33+0 oluyorum 1 gün var aramızda sezeryan olacağı için 5 hafta kaldı çook heyecanlıyım 🥰
3prens1prensesmom crazymommy bizde ayniyiz 4.sezrryan dogumumu yapicam bebisiniz kac kilo merak ettim🥰
crazymommy 3prens1prensesmom Maşallah sağlıkla sıhhatle kavuşun İnşallah 😍🥰 Ben 32+0 da gitmiştim en son 2 kg demişti doktor 🤗
Esracmmm Asdfgh_jkl bende 33+4 oldum baya endişeli oluyorum bazen de çok soğukkanlı oluyorum anlamadım herşeyimiz hazır artık doğuma giderim doktora yeni dün gittim 37 olur olmaz başlıcam doğumu başlatmak için egzersiz falan ne varsa