Eşiniz de doktora göründü mu acaba.bende bu tarz başlık acmistim.bizim bir de eşimin ailesiyle problemlerimiz vardı bebek olmayınca da o piskolojiyle ben sürekli eşime bebek olmuyosa vardır bir hayır deyip hep boşanmaya getiriyodum lafı. Sonra klomeni iğneyi şunu bunu bıraktık tamamen bebek lafını ağzımıza aldık ben test yapmayı bıraktım.tatile fırsat buldukça dışarı çıktık ,canımızı sıkacak insanlardan uzak durduk.cift terapisi aldık.hatta ben ise girdim falan.sonra hiç beklemediğimiz anda hamile olduğumu öğrendim.gercekten rabbim ne zaman hayırlısını verecegini biliyor.sadece biz sabretmeyi bilmiyoruz.suan iki aylık yanımda yatiyor.cok şükür.sende bu günleri göreceksin..unutmaya calis kendine hobi edinn.saglikli beslen spor yap.birbirinizi istediğiniz için ilişkiye girin,bebek için değil.